Atabix Mijn Portaal

Het persoonlijke portaal voor jouw klanten

Laat klanten persoonlijke gegevens inzien, aanvragen starten en direct communiceren met jouw organisatie.

Een afbeelding van een man die aan het werk is achter een laptop, met gestileerde UI-elementen die over de afbeelding zweven.

Alle communicatie op één plek

Pas alles aan naar jouw unieke huisstijl

Direct te koppelen met andere Atabix producten

Atabix Mijn Portaal

De schakel tussen overheid en haar klanten

Met Mijn Portaal hebben klanten één centrale plek om te communiceren met jouw organisatie. Door het portaal te koppelen aan producten zoals het Zaaksysteem en Digitale Formulieren, kunnen klanten zelf een aanvraag indienen en de voortgang volgen. Dit maakt de interactie met de overheid overzichtelijker en toegankelijker.

Altijd beschikbaar

WCAG toegankelijk

Altijd toegang tot jouw gegevens

Interfacecomponent van een overzicht met lopende zaken en inkomende berichten.
Directe communicatie

Alle communicatie op één plek

Binnen Mijn Portaal ontvangen klanten meldingen en berichten over hun aanvragen, allemaal op één centrale plek. Ze hebben de mogelijkheid om direct te reageren, ook buiten de openingstijden van het Klant Contact Centrum.

Interfacecomponent van inkomende berichten.

Berichtengeschiedenis per aanvraag

Communiceer vanuit een beveiligde omgeving

Transparant

Aanvragen altijd inzichtelijk

Vanaf het moment van indienen tot de uiteindelijke beslissing heeft de klant continu inzicht in de voortgang, wat de transparantie vergroot en de kans op vragen vermindert.

Interfacecomponent van een overzicht van lopende zaken.

Altijd inzicht in de voortgang van een aanvraag

Geautomatiseerde meldingen en minder administratief werk

Meer weten?

Zie hoe ons klantportaal werkt in een gratis demo

In de demo laten we zien hoe je Mijn Portaal gebruikt als centraal contactpunt voor jouw klanten en beantwoorden we al jouw vragen.

Foto van 2 persosnen achter een laptop
Hoe het werkt

Zo eenvoudig werkt Mijn Portaal

1. Inloggen en indienen

Jouw klant logt in, start een aanvraag via een aanvraagformulier en upload de benodigde documenten. De aanvraag kan tussentijds worden opgeslagen en later worden hervat.

2. Blijf op de hoogte

Jouw klant ontvangt automatisch updates bij statuswijzigingen, kan reageren op berichten, en heeft altijd inzicht in zijn gegevens.

3. Afhandeling

Via het portaal wordt een melding ontvangen of de aanvraag is goedgekeurd of afgewezen, waarna de volgende stappen kunnen worden ondernomen.

Gebruikersbeheer

Altijd het juiste dashboard voor elke gebruiker

In Mijn Portaal kun je eenvoudig doelgroepen aanmaken en beheren. Het dashboard wordt afgestemd op de specifieke gebruikersgroep, zodat zij alleen te zien krijgen wat relevant is.

Interfacecomponent voor het beheren van gebruikersgroepen en doelgroepen.
Berichten en taken

Direct in contact met je klant

Plaats algemene meldingen, berichten gerelateerd aan een aanvraag en taken uit het Zaaksysteem in het Mijn Portaal van je klanten. Zo kunnen zij direct reageren. Dit houdt de communicatie overzichtelijk, duidelijk en makkelijk terug te vinden.

Interfacecomponent voor het weergeven van verschillende notificaties, zoals statuswijzigingen en inkomende berichten.
Formulierenbeheer

Maak jouw formulieren direct beschikbaar

Met Atabix Formulieren kun je eenvoudig je formulieren beheren en aanpassen. Zet ze direct klaar in het Mijn Portaal voor klanten om in te vullen. Jij bepaalt welke formulieren beschikbaar zijn en voor welke doelgroep.

Interfacecomponent die laat zien hoe je eenvoudig formulieren kunt beheren binnen de beheeromgeving en hoe klanten gemakkelijk een aanvraag kunnen starten via het Mijn Portaal.
Identificatie en authenticatie

Verzeker een veilige toegang voor je klanten.

Via Mijn Portaal hebben klanten altijd een veilige en betrouwbare toegang via tweestapsverificatie, sterke wachtwoorden of een authenticatiemethode zoals DigiD, eHerkenning, elDAS of Ver.ID.

Interfacecomponent die de beschikbare Single Sign-On (SSO) opties voor het Mijn Portaal toont.
Interfacecomponent voor het beheren van gebruikersgroepen en doelgroepen.
Interfacecomponent voor het weergeven van verschillende notificaties, zoals statuswijzigingen en inkomende berichten.
Interfacecomponent die laat zien hoe je eenvoudig formulieren kunt beheren binnen de beheeromgeving en hoe klanten gemakkelijk een aanvraag kunnen starten via het Mijn Portaal.
Interfacecomponent die de beschikbare Single Sign-On (SSO) opties voor het Mijn Portaal toont.
Een afbeelding van een vrouw die staand werkt achter haar laptop.
Demo aanvragen

Bekijk hoe Mijn Portaal voor jou werkt in een persoonlijke demo

In de demo laten we zien hoe je Mijn Portaal gebruikt als centraal contactpunt voor jouw klanten en beantwoorden we al jouw vragen.

Verstuur het aanvraagformulier

Onze accountmanager neemt contact op

We plannen samen een geschikte datum en tijd

We geven een demo op jouw locatie

Je ontvangt een kostenoverzicht en implementatieplan

Vul je gegevens in

Veelgestelde vragen
over het Mijn Portaal

Welke apparaten kan ik gebruiken om toegang te krijgen tot Mijn Portaal?

Mijn Portaal is volledig responsive en werkt op alle apparaten, inclusief smartphones, tablets en computers.

Is Mijn Portaal digitoegankelijk?

Ja, Mijn Portaal voldoet aan alle eisen van WCAG 2.1 Niveau AA. Zo ben je verzekerd dat iedereen gebruik kan maken van Mijn Portaal.

Kunnen klanten zelf hun gegevens beheren?

Ja, je kunt eenvoudig je persoonlijke gegevens bijwerken en beheren binnen Mijn Portaal.

Hoe kan ik een demo van Mijn Portaal aanvragen?

Je kunt eenvoudig een demo aanvragen via de website. De demo duurt 30 minuten en laat zien hoe Mijn Portaal werkt en hoe het jouw processen kan verbeteren.

Mijn vraag staat er niet tussen

Heb je een vraag en kun je het antwoord niet vinden op onze website? neem dan contact met ons op via ons contactformulier. Wij nemen dan z.s.m contact met je op om je vraag te beantwoorden.

Zit jij met een uitdaging? We helpen je graag op weg naar de oplossing.

Wij gaan graag het gesprek met je aan! Of het nou gaat over onze visie op zaakgericht werken of over een demo van één van onze producten.