Atabix Schade-expertise

Hét systeem voor nulmetingen, schadebepaling en herstel

Efficiënte planning, inspectie en rapportage op één plek. Voor schade-, milieu-, veiligheidsinspecties en meer. Met Atabix Schade-expertise heb je het volledige proces in eigen handen, waar je ook werkt.

Eén oplossing voor schade-experts

Atabix Schade-expertise is een SaaS-oplossing die bestaat uit drie volledig geïntegreerde applicaties: het zaaksysteem, formulieren en de schade-inspectieapp. Deze onderdelen werken samen, zodat jij en je team het hele schadeproces eenvoudig kunnen beheren.

Atabix Schade-expertise

Inspecteer zonder internetverbinding

Beheer schadetypes en werkvoorraden

Zelf vragenlijsten aanpassen en opmaken

Hoe werkt het?

Applicaties binnen Atabix
Schade-expertise

Inspectie app

Inspecteer overal. Met of zonder internetverbinding.

Importeer de benodigde gegevens vooraf en werk volledig offline. Alle informatie, zoals foto’s en notities, wordt veilig in de app opgeslagen. Zodra je weer online bent, wordt alles automatisch gesynchroniseerd, zodat je gegevens altijd up-to-date zijn.

Voordelen

Voer inspecties uit zonder internetverbinding

Het inspectieproces vindt plaats zonder onderbrekingen

Automatische synchronisatie zodra je online bent

Voorbeeldscherm status wijzigenFoto van iemand aan het werk zijn met Atabix systeem op locatie bij een pand
Zaaksysteem

Eén klik en je inspectieresultaten staan direct in het dossier

Door de integratie met het Atabix Zaaksysteem synchroniseer je automatisch inspectiegegevens, dit bespaart tijd en vermindert fouten. Resultaten worden automatisch opgeslagen en zijn alleen toegankelijk met de juiste rechten. Stel eigen schadetypen en werkprocessen in voor meer overzicht in je werkvoorraad.

Inspectieplanning en toewijzing

Wijs eenvoudig inspecties toe aan inspecteurs. De inspecteur ziet direct waar en wanneer hij aan de slag moet.

Adviesrapportenin eigen huisstijl

Genereer automatisch inspectierapporten zonder handmatige invoer, in jouw huisstijl en volgens een vast format.

Voorbeeldscherm status wijzigenFoto van iemand aan het werk zijn met Atabix systeem
Formulieren

Stel vragenlijsten samen die passen bij jouw inspectiemethode

Ieder bedrijf houdt er zijn eigen inspectiemethode op na. Maak vragenlijsten die precies aansluiten bij jouw inspecties. De ingevulde vragenlijst vormt automatisch de basis voor een professioneel inspectierapport.

Voordelen

Maak zelf keuzelijsten

Upload foto's en bestanden

Stel vervolgvragen op basis van gegeven antwoorden

Voorbeeldscherm status wijzigenFoto van 2 mensen die aan het werk zijn met Atabix systeem

Vraag een demo aan

Vereenvoudig schade-inspecties met één compleet platform

Tijdens de demo laten we je stap voor stap zien hoe je vragenlijsten maakt, inspecties inplant en rapporten genereert. Onze experts laten je het platform zien en beantwoorden al je vragen.

Foto van 2 persosnen achter een laptop
Hoe het werkt

Vereenvoudig elke stapvan inspectie tot rapportage

1. Importeer de inspectiegegevens en wijs toe

Beheerders importeren de inspectiegegevens in de app en wijzen de inspectie toe aan een inspecteur. De inspecteur krijgt een overzicht van de datum, tijd en locatie.

2. Voer de inspectie uit, online of offline

De inspecteur vult vragenlijsten in, maakt foto’s en voegt notities toe met de app. Dit kan zelfs zonder internetverbinding.

3. Synchroniseer en genereer automatisch een rapport

Na de inspectie worden de gegevens automatisch met het zaaksysteem gesynchroniseerd zodra je weer online bent. De app genereert vervolgens een rapport in het door jou gekozen format en huisstijl.

Foto van een persoon aan het werk met Atabix Formulieren

De voordelen van Atabix Schadebepaling

Atabix Schadebepaling is een app die je eenvoudig implementeert binnen je organisatie.

Beheer van inspectieplanning

Wijs inspecties eenvoudig toe aan medewerkers en voorkom overlapping.

Geen dubbele inspecties

Zodra een inspectie is toegewezen, kunnen anderen niet meer in dezelfde zaak werken.

Controle over eigen systeem

Stel eigen je schadetypen in en beheer jouw werkprocessen.

Realtime inzicht

Houd overzicht in je werkvoorraad en bekijk de voortgang van dossiers.

Volledig beveiligd gegevensbeheer

De app versleutelt alle data, zowel offline als online.

Eigen vragenlijsten

Ontwerp en beheer eenvoudig vragenlijsten die passen bij jouw inspectiemethoden.

Werken zonder internet

Voer je inspecties overal uit, zelfs zonder internetverbinding

Gebruiksvriendelijke vragenlijsten

Vul eenvoudig vragenlijsten in die afgestemd zijn op jouw werk, met keuzeopties, tekstvelden en vervolgvragen.

Altijd toegang tot planning

Krijg direct inzicht in je dagplanning, inclusief tijd en locatie van inspecties

Foto’s en notities direct in het dossier

Maak tijdens de inspectie foto's en voeg notities toe die automatisch synchroniseren met het dossier.

Automatisch rapport na elke inspectie

Bespaar tijd met automatisch gegenereerde rapporten. Zonder dat je zelf gegevens hoeft te verzamelen of het format moet aanpassen

Altijd inzicht in de status

Weet precies in welke fase de inspectie zit en wat je nog moet doen.

Demo aanvragen

Zie zelf hoe eenvoudig het is om inspecties te beheren.

Tijdens de demo laten we je stap voor stap zien hoe je vragenlijsten maakt, inspecties inplant en rapporten genereert. De aanvraag van een demo bestaat uit een paar stappen.

Verstuur het aanvraagformulier

Onze accountmanager neemt contact op

We plannen samen een geschikte datum en tijd

We geven een demo op jouw locatie

Je ontvangt een kostenoverzicht en implementatieplan

Vul je gegevens in

Zit jij met een uitdaging? We helpen je graag op weg naar de oplossing.

Wij gaan graag het gesprek met je aan! Of het nou gaat over onze visie op zaakgericht werken of over een demo van één van onze producten.